Post by fitzgetmimoche on Feb 20, 2022 2:01:40 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tiles Hop: EDM Rush! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tiles Hop: EDM Rush! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codeert veel edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Tiles Hop: EDM Rush! 2022 version ▞▞▞
Per elke klik op het scherm wordt een enkele advertentie weergegeven!
ontwikkelingskosten is zakelijk jargon, deze game is een stroom van advertenties update: gratis betekent niet geïnstalleerd; het is onbruikbaar.
Tiles Hop: EDM Rush! מוזיקה dql
Ik vind het niet zo leuk omdat ik geen fnaf lietje kan kiezen
Dit is een leuk spel als je het volume helemaal laag hebt staan. De irritante remakes en covers van fatsoenlijke nummers. Je moet elke keer dat je een game start of beëindigt een add kijken. Iets dat zou kunnen worden toegevoegd, is dat als je het nummer afmaakt (en alle kleuren en zo doorkomt), je nog sneller naar een niveau kunt gaan. Ook foutieve reclame, in de advertentie moest je het nummer kiezen terwijl je in het spel was, dat kan je natuurlijk niet doen. Je kunt een nummer kiezen, maar je moet betalen. Wie wil dat betalen?!
ik ben de beste in believer
wowww iedereen download dit zo leuk nooit iets niet goed alleen veelllllllllll reclames maar voor de rest beste spell ooit download dit iedereen nu NUUUU
het is een heel goed spel, ik hou van de muziek, maar er zijn veel toevoegingen, maar verder was het goed
Het is een interessant spel, maar je moet punjabi-nummers hindi-nummers toevoegen
Frustratie reclame na elk lvl
Tiles Hop: EDM Rush! Müzik okez
Dis game is geweldig, alle liedjes zijn zo goed
Ik hou ervan. Gewoon zooooooooooooo mutch ad ad ad ad ad ad .......... kan je iets doen aub. En voor de rest is het een goed spel. Een beetje verslaafd. /verslavend/maar ik vind het geweldig. Graag zonder toevoegingen. x
Speelgoed ó Uit.
Deze game is geweldig, ik vind deze game leuk, maar hierin, dus add komt eraan, maar ik vind deze game leuk en ik heb een oortelefoon, dan is de stem geweldig, maar alle nummers zijn niet open, maar ik vind dit spel zo leuk🥰 in deze dans aap ik hou zo veel van wie dit spel heeft gemaakt ik niet nee maar dit spel is zo geweldig geweldig wat ik zeg voor dit spel ik heb geen woord maar maar wanneer ik heb. Dus stress vol dan speel ik dit spel. Dan voel ik me "zo beter dit spel" is geweldig.
Ik hou zooooooooooooooooooooo veel van dit spel! Maar 1. Wanneer je het spel voor het eerst speelt, kun je dansaap spelen, maar nadat je het nummer hebt voltooid, kun je het niet nog een keer doen 2. als je nieuwe nummers wilt ontgrendelen, moet je advertentie na advertentie na advertentie bekijken 3. als je val op de grond tijdens het spelen van de muziek je moet advertenties bekijken om opnieuw af te spelen waar je was gebleven, dus los al deze problemen op.
Hij hangt de hele tijd vast en ik haat reclame's
Dancing HOP: Tiles Ball EDM Rush - Download Apk
Ik vind het bevredigend omdat het zo niks voor mensen met epilepsie jammer genoeg heb ik dat daarom 3 sterren als ik het kon dan de volle 5 sterren
Het is een heel leuk spel maar als je een liedje wilt uitkiezen dan lukt het niet
c'est cool
Mr. Bean Theme Song | Dancing Road VS Tiles Hop EDM Rush *BEST*. Follow Onebeatlab · Suka ...
Het laat nooit het hele afspelen afspelen ☹️
De advertenties aan de zijkant zijn zo grappig, ik heb nog nooit zulke advertenties gezien. Jammer, ze hebben ook elke keer superlange advertenties voor de game, misschien doe je gewoon de een of de ander lol. Ik heb ook geen idee hoe ik het spel lmao moet spelen.
Tiles Hop: EDM Rush! Musik cqf
Deze game zou leuk zijn als er een optie is om het nummer op WhatsApp te verzenden, kan je team deze optie toevoegen en ik weet zeker dat deze game in de 1e topgrafiek zal komen
Het is een topspel.Want mijn lievelingslied staad er op
Ik moet zeggen dat dit middelmatige spel is zoals ELKE ANDERE RITME DIE IK HEB GESPEELD. Je begint met freaking dance monkey en kijkt naar advertenties om de rest van de nummers te krijgen. Er is geen reden voor mij om deze vijf sterren te beoordelen. Er is niets bijzonders aan waardoor ik het zou downloaden.Ik heb gewoon willekeurig een ritmespel gekozen en ik recenseer het omdat ik me verveel. Speel dit spel niet download een ander, iets populairder spel
Welnu, er is iets mis met dit spel, soms enkele van de goede nummers, er zijn nooit beloningsvideo's beschikbaar, ten tweede gaat het balding nooit waar het hoort te gaan, het ding glitches. Ten derde, ik weet niet waarom we data zouden moeten downloaden om een nummer opnieuw af te spelen, als je dat niet wilt, het weigert. Ten vierde duurt het een miljard jaar om te laden wat dat is. Sommige dingen in dit spel moeten echt veranderen. Al mijn gegevens zijn verspild door deze stomme update.
Elke keer als ik deze app laad, wordt het scherm leeg en wordt de app niet geladen!!! GELIEVE ZO SNEL MOGELIJK OP TE STELLEN!!!
Funana
reclame
Constante seksuele advertenties voor een spel genaamd 'danshakken' die via dit spel aan uw kinderen worden verkocht - vermijd.
Ik hou van dit spel!😊maar voordat ik in het spel ging, was het gewoon allemaal perplex.....😅 dus kun je het alsjeblieft repareren!!😨
Tiles Hop: EDM Rush! Musiqi xmuc
Het is leuk met al die liedjes
het is god
OMG dat is een leuk spel waar ik van geniet als het gaat om de eindeloze modus, ik vind het geweldig 😁😁😁😁😀😀😌😌 maar bts-nummers zijn er niet. Ik verzoek je om met dit ding te kijken. 😐😐
Cooking Frenzy®️Cooking Game रणनीति tcn
Ik hou zo veel van dit spel dat het zo leuk is alsof je er echt heel ver mee kunt gaan, maar het stopt wel. Ik vind het niet leuk als het nummer eindigt, sommige nummers eindigen als het nummer nog niet eens afgelopen is.
Ik vind het 3 sterren omdat er in de reclame wordt gezegd dat je zelf muziek mag kiezen
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk!
Dit is een geweldige game, maar de muziek klinkt als een beschadigde plaat, het is zo slecht als je dit zou kunnen oplossen.
Ja wel leuk maar het installeren te lang en ik vindt dat de liedjes wat langer moeten duren 👎🏼 EN DE GAME LOOPT STEEDS VAST!!!!
hoe speel ik de normale levels het klinkt zo raar ik wil de normale levels spelen